درمان موثر برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی
نوشته شده توسط : sjzhospitalrenal

درمان موثر برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی
درمان موثر برای دیابتی بیماران مبتلا به نفروپاتی "سلام، دکتر. پدر من است نفروپاتی دیابتی است که علت دیابت، او هیچ عمل جراحی و یا دیالیز را نمی خواهند، وجود دارد هر نوع درمان جایگزین برای او. من در مورد طب چینی شنیده خوبی برای DN آن است، نه؟ "در واقع، پدر خود را تنها بیمار که می خواهند برای جلوگیری از دیالیز و جراحی نیست، اما در گذشته است گزینه های دیگر برای آنها وجود دارد.

آیا درمانی جایگزین برای نفروپاتی دیابتی وجود دارد؟
در گذشته، هیچ درمان موثر برای این بیماری وجود دارد، تنها چیزی که مردم می توانند انجام دهند به دیالیز یا پیوند کلیه. اما در حال حاضر روز، یک سری از داروهای چینی می تواند به عنوان درمان های جایگزین استفاده می شود. درمان های شناخته شده ترین هستند میکرو چینی پزشکی Osmotherpay، آن را تا چهار عملکرد اصلی آنها ضد انعقاد، ضد التهاب، ضد ترومبوز و بزرگ رگهای خونی. با کمک از این درمان، بیماران مبتلا به نارسایی کلیوی مبتلا به دیابت می تواند بیماری خود را از بدتر شدن جلوگیری و یک زندگی با کیفیت و بدون دیالیز و پیوند کلیه.

در واقع، نفروپاتی دیابتی یک بیماری ثانویه دیابت است. بنابراین هیچ چگونه مات، درمان برای این بیماری باید در کنترل خوبی از سطح قند خون است.

بنابراین اگر شما نیز می خواهید امتحان کنید درمان ما، شما می توانید ایمیل به huaxiainstitute@hotmail.com ارسال، و یا اضافه کردن وایبر من / واتساپ +86 18233137077.





:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 6 بهمن 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: